Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця. ПРИЧИНИ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ 1. ТОВАР Вам не підійшов (колір, розмір, форма): 1.1. товар доставляється до офісу магазину ( понеділок-п'ятниця з 9.30 до 16.30) за рахунок покупця; 1.2. покупець заповнює акт повернення/обміну та передає товар на перевірку; 1.3. покупець відшкодовує повну вартість послуг доставки, якщо вона була повністю або частково сплачена магазином; 1.4. протягом 7-ми робочих днів покупця інформують про можливість повернення/обміну. У разі повернення товару повернення грошей відбувається тільки після перевірки товару, але не пізніше ніж 7 робочих днів з моменту оформлення акта повернення/обміну. Кур'єрська доставка поверненню не підлягає. 2. Виявлено ШЛЯХ. Повернення/обмін протягом 14 днів. 3. ВІДМОВА у момент КУР'ЄРСЬКОЇ ДОСТАВКИ. Ви зобов'язані сплатити доставку за тарифами кур'єрської служби (від 65 грн.)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.